Mladý alkoholik přichází strávit léčebný pobyt do křesťanského kláštera vedeného jeptiškami. Do jedné z nich se zamiluje, brzy však zjišťuje, že se nejedná o obyčejnou dívku, protože vykazuje rysy světice. Temný a dramatický snímek plný snových vizí byl poprvé uveden na korejském festivalu v Jeonju.
Jeong-woo je alkoholik, který byl přijat do korejského křesťanského kláštera na léčení. Díky jeho matce je mu udělena výjimka a může zde strávit zimu, což není v klášteře zvykem. Stává se tak jediným pacientem a tato výjimka mu bohužel přináší samotu, protože nemá v přísném řádu kláštera mnoho podnětů a nedaří se mu ani navázat užší kontakt s jeptiškami. Jedna z nich, s příznačným jménem Marie, se s ním nakonec seznámí a vznikne mezi nimi citový vztah. Marie však není obyčejná dívka, protože má vizionářské sny a vykazuje rysy světice. Do kláštera je následně přijat druhý pacient, podivný lovec zvěře, který místní pravidla porušuje a svádí Jeong-wooa na špatnou cestu. Temný, dramatický a enigmatický snímek je zasazen do neutěšeného prostoru klášterních zdí, zasněžených lesů, ale i městských scenerií. Divákovi je ponechán velký prostor pro vlastní interpretaci děje i vhledu do osobních motivací hrdinů.