IEC Long
Macao, bývalá portugalská kolonie na území Číny, bylo známé jako centrum výroby rachejtlí a ohňostrojů. Z továrny IEC Long, posledního pomníku tamní industriální minulosti, jsou dnes už jen ruiny. Půlhodinový dokument zachycuje neživotné ticho a chlad místa, které desítky let chrlilo výrobky zajišťující lidem třaskavé veselí.