Amerika
Příběh o jednom neobvyklém putování nebo inscenované zamyšlení? Ať už vnímáme příběh dvojice lidí toulajících se českou krajinou jakkoliv, klíčem k jeho prožití je poddání se klidnému tempu jejich cesty stinnými lesy. Amerika není portrétem konkrétních lidí, ale spíše zkoumavým pohledem na fenomén trempství jako takový.