A Purpose
„Otče? – Ano, synu?“ Father Murphy jsou korunními princi italské psychedelické scény. Luca Dipierro je výtvarníkem pracujícím s ploškovou animací. Toto je jeho vize ukřižování a hypnotické skladby z alba Croce prvních jmenovaných.
Italské duo Father Murphy patří k čelným představitelům tamní psychedelické scény (dále třeba Ovo, Morkobot nebo Mombu), jejich deska Croce (2015) pak k ozdobám katalogu sanfranciského labelu The Flenser. Videoklip ke skladbě A Prupose je reimaginací v západní kultuře pevně zakotveného aktu ukřižování, která se rovnou měrou inspiruje u commedie dell’arte, renesanční malby a dětských loutkových divadélek z 19. století. Groteskní nálada vystihuje hudební základ, povaha animace pak novému pohledu na ikonický akt přidává na ambivalentnosti.