Humr
Nedaleká budoucnost: Všichni muži a ženy bez partnera jsou zatýkáni a odváženi do Hotelu, kde si do 45 dnů mají najít protějšek. Pokud se jim to nepodaří, budou proměněni ve zvíře podle vlastního výběru. Tři muži, kteří se v hotelu spřátelili, utečou do lesů, kde se přidají k povstalecké skupině Samotářů. Černý humor absurdního dramatu vynesl řeckému tvůrci Cenu poroty v Cannes 2015.
Budoucnost nepřeje singlům: všichni muži a ženy bez partnera jsou zatýkáni a odváženi do zařízení zvaného Hotel, v jehož prostředí si mají během 45 dnů najít spřízněnou duši. Komu se to nepovede, ten bude proměněn ve zvíře podle vlastního výběru a vyhnán do lesů. Tam žijí vzbouřenci, kteří si říkají Samotáři, a na ty jsou občas pořádány hony. Účast na honech je jedním z rituálů, jež jsou povinni sdílet nedobrovolní hosté Hotelu s ostatními. David (Colin Farrell) se dal odvézt do Hotelu smířen s osudem. Útěchou je mu pes, jehož smí mít s sebou v pokoji, netuše, že ne nadlouho. Bezbřehá imaginace řeckého tvůrce a jeho scenáristy dá Davidovi ještě okusit svobody v náruči lesních rebelů, poznat konečně lásku a zjistit, že si vůbec nepolepšil. Tak jako ve svých předchozích filmech i tady vrší Yorgos Lanthimos vtipně absurdní situace s příznačnou ironií a černým humorem a sdělení příběhu, jakkoliv se zdá nereálný, není zcela bez souvislostí s dneškem.