Hazardní hráči
Gerry (Ben Mendelsohn) je talentovaný hráč pokeru, ale sklon ke gamblerství ho spíše sráží na kolena. Jednoho dne potkává charismatického mladíka Curtise (Ryan Reynolds), který je v kasinu jako doma, pokud zrovna necestuje. Pouhé stovky mil dělí trochu lehkomyslnou, leč sympatickou dvojici od vytoužené výhry v legendární neworleanské pokerové hře. Máte-li rádi americkou kinematografii 70. let, pak touto road movie rozhodně nebudete zklamáni.
Gerry (Ben Mendelsohn) je talentovaný hráč pokeru, ale sklon ke gamblerství ho spíše sráží na kolena. Dluží, kam se podívá, svou neochvějnou víru ve velkou výhru však podporuje neustálým poslechem instruktážních audionahrávek od úspěšnějších „kolegů“. Jednoho dne potkává charismatického mladíka Curtise (Ryan Reynolds), který je v kasinu jako doma, pokud zrovna necestuje. Pouhé stovky mil dělí trochu lehkomyslnou, leč sympatickou dvojici od vytoužené výhry v legendární neworleanské pokerové hře. Respektovaná režisérská dvojice Ryan Fleck a Anna Bodenová vysílá Gerryho s Curtisem na nevyzpytatelnou cestu podél řeky Mississippi, nedocenitelným pomocníkem se ukáže vnímavá, atmosférická kamera zkušeného Andrije Parekha (spolutvůrce několika kultovních karlovarských znělek). Absolutní výhrou v loterii je však volba představitelů obou hlavních rolí, především fenomenální Australan Ben Mendelsohn podává výkon srovnatelný s Alem Pacinem či Dustinem Hoffmanem v ikonických 70. letech minulého století.