Druhá strana
Jeden z nejvýraznějších filmařů současnosti se tentokrát přesunul z Texasu do Louisiany a své „fotografické“ oko zaměřil na lidi žijící na okraji společnosti. Potvrzuje mimořádný pozorovací talent a schopnost s respektem a lidskostí divákovi přiblížit svět „raněných duší“, aniž by je soudil. Snímek byl uveden v sekci Un Certain Regard na letošním MFF v Cannes.