Franny
Hraný debut scenáristy a režiséra Andrewa Renziho, vycházející hvězdy amerického nezávislého filmu, je dalším z pozoruhodných a ambiciózních projektů, které svým jménem a sugestivním herectvím zaštítil Richard Gere. Jeho titulní hrdina je zámožný filantrop, jemuž se po pěti letech hibernace na analgetikách naskytne příležitost jednou provždy bolestivé trauma spojené s jeho blízkými přáteli zahnat. Dále hrají Dakota Fanningová a Theo James.
Hraný debut scenáristy a režiséra Andrewa Renziho, vycházející hvězdy amerického nezávislého filmu, je dalším z pozoruhodných a ambiciózních projektů, které svým jménem a sugestivním projevem zaštítila americká herecká ikona Richard Gere (vzpomeňte na tři roky staré Smrtelné lži anebo si nenechte ujít letošní zahajovací film Time Out of Mind). Jeho titulní hrdina je zámožný filantrop, jemuž se po pěti letech „hibernace“ na analgetikách naskytne příležitost jednou provždy zahnat bolestivé trauma spojené s jeho blízkými přáteli. Pozorný divák si za okázalými gesty sympaticky dandyovského bonvivána Francise L. Wattse řečeného Franny nemůže nevšimnout intenzivní samoty, do níž bohatého muže uvrhl osud. Za 35mm kamerou dramatu, v němž si vedle Richarda Gera zahráli i Dakota Fanningová a Theo James, stál mimořádně talentovaný Joe Anderson (Simon Killer či spolupráce na filmech Ain’t Them Bodies Saints a Martha Marcy May Marlene).