Milenci těch druhých
Jedné bláznivé noci na univerzitní koleji spolu Jake a Lainey prožijí první sexuální zkušenost. Když na sebe po dvanácti letech a nápadně velkém množství neúspěšných vztahů náhodou narazí, shodnou se, že zachránit je může pouze platonické přátelství. O tom, nakolik je takový pakt reálný, vypráví romantická komedie, navazující na kultovní romanci Když Harry potkal Sally.
Jedné bláznivé noci na univerzitní koleji spolu Jake a Lainey prožijí první sexuální zkušenost. Když na sebe po dvanácti letech náhodou narazí v New Yorku, uvědomí si, že celou tu dobu měli oba ve svých vztazích problémy s věrností. Uzavřou spolu dohodu, silné vzájemné přitažlivosti navzdory, o výhradně platonickém přátelství za účelem podpory toho druhého při hledání zdravého vztahu. Takové je teoretické východisko paktu profesionálního šarméra a křehké krásky, na který však za každým rohem čekají nástrahy. Romantická komedie, která se stala diváckým hitem letošního Sundance, na vzdálenost čtvrtstoletí pomrkává po Reinerově kultovním snímku Když Harry potkal Sally, s neméně jiskřivými dialogy a odzbrojujícím humorem. Její efekt by byl samozřejmě poloviční, nebýt suverénních hereckých výkonů Jasona Sudeikise a Alison Brieové coby ústředního páru, ale i Jasona Mantzoukase, Natashy Lyonneové či oblíbence amerických nezávislých tvůrců Adama Scotta.