Když otec malého Efraima musí odejít za prací, svěří synka příbuzným v horách. Chlapci je v novém domově jedinou útěchou ovečka, kterou si směl vzít s sebou. Horská obec ale bojuje s chudobou a hladem a život Efraimovy čtyřnohé přítelkyně je ohrožen. Navzdory svému věku je chlapec odhodlán udělat vše, aby ji zachránil. První film etiopského režiséra měl premiéru na nedávném festivalu v Cannes.
Pastevci Abrahamovi právě zemřela žena a severní Etiopii, kde žije, trápí sucho. Rozhodne se proto jít hledat práci do města a nechat devítiletého Efraima i s ovečkou, od níž se nechce odloučit, na venkově u příbuzných. Třebaže jejich domek stojí uprostřed šťavnatě zelených kopců, Efraim si v cizím prostředí těžko zvyká a k práci na poli nejeví valné nadání. Za to v sobě objeví talent k vaření a začne své výrobky prodávat v nedalekém městečku. Přes potíže s místními kluky a s nerudným strýcem by už neviděl svůj osud tak černě, jenomže blížící se oslava ohrožuje život jeho milované ovečky. Pro její záchranu je Efraim ochoten udělat vše. Yared Zeleke ve svém debutu, uvedeném letos v Cannes, předkládá divákovi detailní portrét etiopské vesnice s jejími zvyky a s patriarchálním postavením žen. Půvab filmu spočívá v obrazové stránce a v hereckém obsazení místními obyvateli, kteří se před kamerou chovají naprosto přirozeně.