O patro níž
Jedna vražda a jeden dům, v němž lze leccos zaslechnout, ale i si to nechat pro sebe. Spořádaný otec se musí rozhodnout mezi pohodlím a svědomím. Výrazný tvůrce rumunské nové vlny staví na prosté premise minimalistické drama se zásadní morální dimenzí. Film soutěžil v canneské sekci Un Certain Regard.