MY 2
Milostný příběh o nečekaném citovém vzplanutí podváděné ženy a jejího homosexuálního kadeřníka. Debut Slobodanky Radunové se odehrává v současné Praze, která tu díky jasné výtvarné představě vypadá jako moderní a těkavá metropole.
Třicetiletá Ema má záletného manžela. S potupnou situací se nehodlá smířit, a tak muže opouští. Uprostřed noci se ocitá u dveří svého kadeřníka Tonyho. Emě je sice poněkud cizí jeho excentrický životní styl, navíc ho takřka nezná, to ji na druhou stranu k Tonymu, který v českém filmu představuje poměrně neobvyklou postavu civilního homosexuála, přitahuje. Emin úprk se však nelíbí jejím rodičům, kteří si přejí, aby se dcera k manželovi co nejdříve vrátila. „Nějakou Emu známe skoro všichni a naslouchat jí nejlépe dokáže asi opravdu jen homosexuální muž,“ říká režisérka Slobodanka Radunová, která scénář napsala společně se spisovatelkou Radkou Denemarkovou. Film zaujme propracovaným obrazovým i hudebním stylem. Režisérka totiž na svém režijním debutu spolupracovala s mnoha českými uměleckými individualitami, jejichž vytříbený vkus formuje kulisy současné Prahy, která se tak stává plnohodnotnou třetí figurou filmu.