Rebelky
Hrdinkami vizuálně podmanivého snímku jsou dvě dívky pocházející z odlišných sociálních prostředí. Shelly, která žije pouze s bratry, a Rachel, která netrpí nedostatkem peněz, spojuje citová vykořeněnost. Vzájemné setkání se pro ně stane životním mezníkem, ze kterého jedna vyjde znovuzrozena, zatímco druhá se šrámy.
Poté, co svědčila proti násilnickému otci, zůstává dospívající Shelly odkázána se svými bratry na sociální péči. Ve věku, kdy ostatní dívky řeší převážně problémy romantického rázu, se tak Shelly musí postarat o dysfunkční rodinu, žijící na vybydleném dělnickém předměstí. Jediný únik z neutěšené reality představuje nečekané přátelství s bohatou Rachel a stejně tak náhlá starost místního lichváře, který chce poznamenané rodině pomáhat. Ani jeden z nich ale nebude chtít své přátelství zadarmo a jejich setkání nezůstane bez následků. Obrazově vytříbený film snímá život na okraji, ze kterého se těžko utíká, městskou pustinu rozpadající se společnosti, kde vše něco stojí. Po předčasném propuštění otce z vězení pak bude muset Shelly urychlit svá rozhodnutí a dospět.