Vincent
Tento celovečerní režijní debut se na první pohled hlásí k filmům o neporazitelných a strach vzbuzujících superhrdinech, jenže sympatický obyčejný Vincent má nadpřirozenou sílu jedině ve vodě. Myšlenka, že se nemáme bát toho, co nás odlišuje od druhých, tady není pohřbena pod nánosem bombastických efektů.
V čase přesycenosti filmy o superhrdinech je příjemným překvapením setkat se s nízkorozpočtovým nezávislým snímkem, v jehož středu stojí nenápadná postava, obdařená zvláštními schopnostmi, a hraje se s ní bez snahy ohromit. Režisér-performer Thomas Salvador ve svém debutu staví daný žánr úplně na hlavu, když své dílko jako celek koncipuje se stejnou nenápadností, jakou se vyznačuje hrdina, jehož nadpřirozená síla se projeví výlučně v kontaktu s vodou. Tento typ filmů nám chce vždy říci, abychom se nebáli toho, co nás odlišuje od ostatních, jenže takové poselství se většinou ztratí pod nánosem bombastických efektů. Zde se daná myšlenka naopak stane ústředním tématem, protože mladík nevyniká ničím jiným než svým zvláštním darem. Jedinou „úlitbou“ ohromující supermanské podívané jsou působivé záběry s protagonistou, který plave jako delfín.