Rick
Příběh Ricka, cynického, bezohledného zaměstnance marketingové firmy z newyorské finanční čtvrti, jeho dospívající dcery Eve, arogantního šéfa, který místo práce tráví čas prohlížením erotických stránek na internetu, a přítele, který má pro Ricka lákavý návrh.
Rick (Bill Pullman) je cynický, bezohledný zaměstnanec marketingové firmy, jež má kancelář v newyorské finanční čtvrti. Nebyl však vždy takový. Kdysi to býval chlapík, kterého musel mít člověk opravdu rád. Byl to oddaný manžel a milující otec, bydlel s rodinou v luxusním apartmánu na manhattanské Park Avenue a vydělával obrovské peníze. Měl smysl pro humor a slabost pro dobré chlazené martini. Jednoho dne se však všechno zhroutilo. Rickova žena zemřela. Jeho dospívající dcera Eve, proměňující se v ženu, se mu začala odcizovat. A jeho práce začala být každým dnem více ponižující. Rickův mladý šéf Duke je totiž agresivní ničema, před kterým se Rick musí doslova plazit po kolenou. Většinu času tráví prohlížením erotických stránek na internetu, kde s oblibou navštěvuje příslušné chatovací místnosti, zatímco Rick za něj musí dělat veškerou špinavou práci. A navíc se Rickovi zdá, že už si v New Yorku ani nemůže dát martini, aniž by ho proklel někdo, kdo ho nemá rád, nebo aniž by mu bývalý přítel dal lákavý návrh...