Dny v podzemí
Popis jednoho dne ze života německých horníků je dvacetiminutovou obrazovou symfonií, odehrávající se ve světě, kde mizí všechny barvy a hudební doprovod tvoří děsivá kakofonie sbíječek a vrzajících vozíků. Kvůli obtížným natáčecím podmínkám byla mladá holandská režisérka nucena použít dnes již téměř antikvární 16mm kameru Bolex a cívkový magnetofon Nagra, což prostřednictvím znepokojivě hrubozrnného obrazu a syrového zvuku zesílilo výslednou působivost filmu.