Maurice, Sami, Simon, Elie a Edouard jsou stále neznámými hereckými tvářemi, ačkoli jim už táhne na čtyřicítku. Jednoho dne přijíždí do Paříže slavný americký režisér s plánem najít hlavního herce pro svou jidiš verzi Kupce benátského a Mauricovi se splní jeho životní sen. Celý omámený běží domů, aby manželce pyšně sdělil tuto velkolepou novinu, ale Perla má pro něj rovněž něco důležitého - právě se dozvěděla, že je vážně nemocná. Pod tlakem této chmurné okolnosti si Maurice vůbec netroufne přijít za ní záhy se zprávou, že roli Shylocka nakonec dostala jedna americká hvězda, a s pomocí přátel začne úspěšně předstírat, že se intenzivně chystá na své angažmá. Možná právě tohle je nejzávažnější a nejtěžší role jeho života...