Správce statku
Pan Kuba žije se svou rodinou přes léto na venkově, kde chová koně a provozuje hospodu. Žádná idyla ovšem není tak bezproblémová, jak na první pohled vypadá. Úspěšný český kameraman Martin Duba vzal svou ženu, děti, přátele a zvířata a natočil laskavý nízkorozpočtový rodinný portrét, v němž se skutečnost nenápadně mísí s fikcí.