Gimme Shelter
Kultovní dokument o tragickém koncertě Rolling Stones na závodišti v Altamontu 6. prosince 1969. Jen o čtyři měsíce dřív se na koncertě ve Woodstocku zrodila Love Generation – „generace lásky“, aby teď umřela na opuštěné závodní dráze nedaleko San Franciska.
Kultovní dokument o tragickém koncertě Rolling Stones na závodišti v Altamontu 6. prosince 1969. Jen o čtyři měsíce dříve se na koncertu ve Woodstocku zrodila Love Generation – „generace lásky“, aby teď umřela na opuštěné závodní dráze nedaleko San Franciska. Rolling Stones měli hrát zadarmo před očekávaným počtem 300 000 lidí společně s takovými zpěváky a skupinami, jako je Tina Turner, The Jefferson Airplane, The Flying Burrito Brothers a další. V obavách o bezpečnost oslovili Rolling Stones členy motorkářského gangu The Hell´s Angels, aby pomohli zachovat pořádek. Místo toho vytvořili atmosféru strachu a hrůzy, která nakonec vedla k ubodání jednoho z fanoušků. Kvůli jedné chladnokrevné ráně nožem se „generace lásky“ stala generací deziluze a zklamání a 6. prosinec 1969 dnem, kdy zemřela šedesátá léta.