Grey Gardens
Film je neuvěřitelným, avšak pravdivým příběhem Edith Bouvierové Bealeové a její dcery Edie, tety a sestřenice Jacqueline Kennedyové Onassisové, které žijí ve svém vlastním světě za hradbou z ptačího zobu, obklopující rozpadávající se sídlo o 28 pokojích v East Hamptonu, známé pod jménem „Grey Gardens“. Do jejich podivného života se nepovedlo nikdy nikomu proniknout – dokud nepřišli bratři Mayslesové se svou kamerou.
Film je neuvěřitelným, avšak pravdivým příběhem Edith Bouvierové Bealeové a její dcery Edie, tety a sestřenice Jacqueline Kennedyové-Onassisové. Matka a dcera žijí ve svém vlastním světě v rozpadávajícím se sídle o 28 pokojích v East Hamptonu, známém pod jménem „Grey Gardens“. Paní Bealeová alias „Velká Edie“ je rozená aristokratka, sestra „Černého Jacka“ Bouviera, otce Jackie Onassisové. „Malá Edie“ byla nadějnou herečkou, když se vzdala života v New Yorku, aby se postarala o matku – a už nikdy ji neopustila. Společně sdílejí podivný život plný vzájemné závislosti a výstřednosti, do kterého se nepovedlo nikdy nikomu proniknout – dokud nepřišli bratři Mayslesové se svou kamerou. Ženy se před ní hašteří, tlachají a flirtují jako postavy z her Tennesseeho Williamse nebo Eugena O´Neilla. Celý film je záznamem neobvykle silného a složitého vztahu matky a dcery.