Unášeni proudem
Příběh mladíka Er Diho, který byl po nelegální emigraci repatriován z USA zpátky do Číny, a dívky Xiao Nu, členky souboru potulných herců čínské opery, další osamělé a ztracené duše bez jakékoliv budoucnosti.
Er Di je ve svém rodném městě „slavný“ – ovšem pouze díky tomu, že se mu po několika neúspěšných pokusech nakonec povedlo emigrovat na Západ, do Ameriky. Ve Spojených státech nelegálně prožil několik let. Naneštěstí ho však chytili a Er Di se musel vrátit zpátky do Číny. Ve svém rodném městě tráví veškerý čas nicneděláním a flákáním se. Zajímají ho pouze dvě věci: jeho syn a Xiao Nu, dívka ze souboru potulných herců čínské opery, další osamělá a ztracená duše bez jakékoliv budoucnosti. Začne mezi nimi vznikat něco jako vzájemný vztah, ale ani ten nemá mnoho naděje.