Poslední sekvence
V roce 1962 navštívil americký fotograf a filmový kritik Gideon Bachman natáčení dnes už legendárního snímku Federica Felliniho 8 1/2. Pořídil více než 3000 fotografií dokumentujících natáčení závěrečné sekvence, které dnes tvoří unikátní srovnávací materiál.