Tajemná cesta Federika Felliniho
Italský režisérský mistr Federico Fellini léta snil o realizaci projektu Cesta G. Mastorny (Viaggio di G. Mastorna). V létě 1965 dokončil scénář, vytoužený film však nikdy nenatočil. Autoři se vydávají po stopách nerealizovaného projektu.