Hrdiny filmu, který byl letos uveden v soutěži na MFF v Cannes, jsou Jan, Peter a Jule – trojice mladých lidí, kteří se pokoušejí v duchu svých radikálních politických názorů změnit svět. Terčem jejich „výchovné“ činnosti se stávají honosné vily a blahobytně poklidné životy místních zbohatlíků.
Jan, Peter a Jule jsou ve věku, který přeje rebelským náladám. Připadá jim odvážné a dobré pokusit se změnit svět – a to hned. Jan, který je z trojice nejradikálnější a politicky nejaktivnější, strhne i svého spolubydlícího Petera a jeho přítelkyni – servírku Jule, která navíc nemá důvod být spokojená se svým mizerným platem. Členové místního jachtklubu se stávají terčem nenásilných, důvtipných, ale zneklidňujících „výchovných“ útoků rozhněvané trojice. Když Peter odjede na léto pryč, zaměřují se Jan a Jule na úspěšného byznysmena Hardenberga, s nímž má dívka nevyřízené účty. Jejich cílem se stává jeho honosná vila. Události, které se až dosud domnívali mít pevně v rukou, se však začnou pracovat proti nim. Nápad, ke kterému je vzniklá situace inspiruje a k jehož realizaci potřebují i Petera, mění dosavadní, téměř neškodné hrátky ve smělou a nebezpečnou hru se zákonem.