Hollywoodské legendy
Dvoudílný velkoryse koncipovaný projekt přibližuje osudy řady známých hereckých osobností hollywoodské „továrny na sny“. Vedle práce se známými fakty nabízí řadu pozapomenutých či neznámých skutečností.