Snímek o čtveřici Američanů, kteří přišli do Prahy po pádu komunistického režimu a nalezli tu nový domov a inspirativní tvůrčí atmosféru. Bude pro ně česká metropole hrát stejnou roli jako kdysi pro americké bohémy Paříž?