Suvenýry pana X
Dokumentarista objevuje na bleším trhu šedesát cívek 8mm rodinných snímků z oslav či dovolených. Za použití těchto záběrů skládá poctu filmařům-amatérům a jejich touze zvěčnit prchavé okamžiky každodenního života.