Akty a papriky
Poutavý portrét vynikajícího amerického fotografa Edwarda Westona (1886 – 1958) sleduje jeho životní cestu od zavedené praxe v Los Angeles přes pobyt v Mexiku až po dvacet let strávených v dřevěné chatě v umělecké kolonii Carmel na břehu Pacifiku.
Poutavý portrét vynikajícího amerického fotografa Edwarda Westona (1886 – 1958) sleduje jeho životní cestu od zavedené praxe v Los Angeles přes pobyt v Mexiku až po dvacet let strávených v dřevěné chatě v umělecké kolonii Carmel na břehu Pacifiku. Jeho celoživotní téma ženy a její nahoty se postupem času vlilo do snahy o nalezení ryzího abstraktního tvaru, přibližujícího křivky ženského těla záhybům mlžích ulit, pobřežních skal či paprik. Průvodcem snímku je fotografův vnuk.