Svatba v tichu
Matky neslyší hlasy svých dětí, muži zvuky slévárny, ve které pracují. Věčné ticho jim však nebrání živě se veselit, procítěně prožívat církevní liturgii, zakládat rodiny. Po bouřlivé svatbě novomanžel s kolegy obdivuje své dílo – obrovský zvon pro Peterburg. Vzrušeně sledují kývání jeho srdce.
Film o lidech, kteří žijí ve světě ticha. Matky neslyší hlasy svých dětí, muži lomoz slévárny, ve které pracují. Žijí však plnohodnotný život. Temperamentně se baví na rodinných sešlostech, rádi si zatančí, v kostele jim kněz předává kázání prostřednictvím posuňků, očima vnímají krásu liturgie. I svatba páru ze sledované komunity hluchoněmých probíhá jako každá jiná – v tichu se perlí šampaňské, ruce kouzlí ornamenty přípitků. Příštího dne vidíme novomanžela a jeho kolegy ve slévárně – obdivují své dílo, ale neslyší hlas obrovského zvonu, který odlili k třistaletému výročí svého města Peterburgu.