Střelci a neviňátka
Dvacetiletý Ir Shane Butler, který má výrazné malířské nadání, se přestěhuje do Limericku, kde je umělecká škola. Bydlí v podnájmu s Vincentem Cusackem a stanou se z nich nerozluční kamarádi. Shane se zamiluje do půvabné Gemmy, zaplete se do obchodu s drogami, ale včas si uvědomí, čeho chce v životě skutečně dosáhnout...
Shane Butler je pohledný dvacetiletý mladík, který by chtěl studovat na umělecké škole a místo toho marní čas na civilní službě. Když se přestěhuje do Limericku, získá podnájem spolu s Vincentem Cusackem, jenž tu studuje módní návrhářství. Navzdory počáteční nedůveře se z nich stanou nerozluční přátelé. Shane se zamiluje do Vincentovy nejlepší kamarádky Gemmy, která také studovala na umělecké škole, ale teď prodává ve fast foodu. Tvoří spolu dost zvláštní trojúhelník - na Shanea má silný vliv Vincentův umělecký talent a jeho touha něco dokázat, ale zároveň chce sám imponovat dívce. A protože si myslí, že bez peněz to nejde, zaplete se do pochybných kšeftů a vystaví sebe i Vincenta vážnému nebezpečí. Vydrží jejich přátelství tuhle mladickou nerozvážnost? A co se stane s láskou, která vlastně ještě ani nezačala?Shanea Butlera ztělesnil Michael Legge, jehož jsme mohli vidět jako Frankieho McCourta v Parkerově filmu Andělin popel. Amy Shieldsová (Gemmy) debutovala ve filmu Veronica Guerin a Allen Leech (Vincent) je považován za jednoho z nejtalentovanějších herců irské kinematografie.