Kathy Lazarová přijde vinou úřední horlivosti a vlastní liknavosti o bungalov, který se po rozchodu s manželem a absolvování protialkoholické kúry stal jejím jediným domovem. Dům v aukci koupí íránský imigrant Behrani. Mladá žena se však svého domu nehodlá vzdát. Psychologický thriller je příběh o konfrontaci dvou snů.
Poté, co absolvovala peklo protialkoholní kúry a manželského rozchodu, našla Kathy Lazarová útočiště v malém bungalovu na pobřeží severní Kalifornie, zděděném po zemřelém otci. Žije osaměle, pracuje jako uklízečka a pokouší se vybřednout z depresí. Plukovník Behrani je Íránec, který musel po nástupu nového režimu spěšně opustit post vysoce postaveného vojenského činitele a spolu s manželkou Nadi a dětmi emigrovat do USA. Povedlo se mu dobře provdat dceru a zbytky rodinných financí zajišťují manželce a dospívajícímu synovi Esmailovi alespoň odlesk bývalého dobrého bydla, přesto však musel přijmout potupnou práci silničního dělníka. Plukovník se chytí možnosti koupit v aukci pod cenou dům, o který Kathy přišla vinou úřední horlivosti a vlastní liknavosti. Mladá žena se však svého jediného domova nehodlá vzdát. Spor se v psychologickém příběhu o konfrontaci dvou snů mění ve válku, ve které nemůže nikdo vyhrát.