Asi osmnáctiletý Si Tsiu a jeho stejně stará přítelkyně žijí v provinčním městě, kde mají pramalé vyhlídky na budoucnost. Není divu, že se jim nechce ani dokončit střední školu, raději by si vydělali peníze, aby se mohli dostat do Pekingu či jiného velkoměsta. Vyjíždějí proto na kolech či vlakem do okolí v naději, že se stane zázrak. Když ztroskotá jejich projekt vydělat na pěstování žádaných hub, do něhož vložili všechny své úspory, stojí mladí lidé před rozhodnutím, zda dát na rodičovské nabádání a pokusit se vybudovat další život založený na dokončení školy a přijímání kompromisů, anebo riskovat a zachovat si svobodu volby pokračováním v experimentech s vlastním životem. Každý z nich uvažuje jinak a tvůrce ani jednoho z nich nesoudí. Jen ukazuje, jak skepticky se dívají na své vyhlídky mladí lidé žijící mimo velké město.