Whisky
Tři staří, navzájem si cizí lidé přijmou na několik dní pravidla hry na rodinu a dostávají se tak do humorně absurdních situací, autory zpracovaných s pochopením a soucitem. Film získal na letošním MFF v Cannes Cenu FIPRESCI a Cenu poroty sekce "Jiný pohled".
Jacoba požádat věrnou a nepostradatelnou zaměstnankyni Martu, aby sehrála roli jeho manželky. Stárnoucí žena plní nový úkol stejně svědomitě a vynalézavě jako všechno, co se v její práci pro nepraktického zaměstnavatele dosud vyskytlo, aniž se pokusí změnit neosobní vztah, který oba osamělé lidi dosud pojil. Tři postavy, jež jsou si téměř cizí, přijmou po dobu návštěvy živějšího a podnikavějšího Hermanna pravidla hry na milující členy rodiny, jež je zavádějí do četných absurdních situací. Příběh Whisky, prosycený jemným humorem, se odehrává v Montevideu, ale mohl by se odehrávat kdekoliv jinde, jako příběh osamělosti, umocněné věkem hrdinů.