Muž žije sám se svým mentálně postiženým synkem. Má pocit, že už to nemůže déle vydržet. Jednoho rána s ním jede metrem a chlapec se ztratí. Muži jako by odlehlo - ale pouze na chvíli... Nikdy si nic nepřejte - protože se vám vaše přání může splnit...