Jednoho rána se Rebeca probudila a zjistila, že je o něco těžší než obvykle. Kafkovský příběh z Mexika.
Jednoho rána se Rebeca probudila a zjistila, že je o něco těžší než obvykle. Tím to ale neskončilo. Byla těžší a těžší... Co měli chudák manžel a děti dělat? Kafkovský příběh z Mexika.