Dysmorpho
Každé ráno probíhají na celém světě miliony zápasů před zrcadlem v koupelně. Hladká pleť, bílé zuby, dokonalé proporce. Všichni se snažíme zvítězit nad přírodou a vypadat lépe. Pro našeho hrdinu je tento boj obvykle snadný, jednoho dne se však něco stane a on se setká s nečekaným problémem s jedním vzdorujícím chlupem.