Český sen
První česká reality show vypráví o reklamě na snové nakupování a jejích obětech, a také o dvou mladých filmařích, kteří se rozhodli podvést tisíce lidí, aby jim dali film, po kterém tuhne úsměv na rtech. Co všechno se dělo kolem otevření dnes už legendárního fiktivního hypermarketu Český sen?