Poslední život na světě
Mladý Japonec Kenji, který žije v Bangkoku a ve svém bytě plném knih udržuje úzkostlivý pořádek, je doslova posedlý sebevražednými představami. Tentokrát už strká hlavu do oprátky, když nečekaně zazní zvonek a za dveřmi stojí jeho bratr, zapletený s místní jakuzou. Doprovází ho jeden z mafiánských bossů. Za chvíli dojde k divoké přestřelce, kterou přežije jen vyděšený Kenji. Uteče z bytu a náhodou se setkává s thajskou dívkou Noi, která prožívá podobnou frustraci ze střetu se smrtí. Dvojice, kterou svedl dohromady osud, se uchýlí do domu na předměstí Pattaye, a přestože mezi Japoncem a Thajkou leží řada těžko překonatelných bariér, postupně se mezi nimi rodí vzájemná sympatie. Zničí ji návrat do reality, nebo se promění v silnější pouto? Film získal Cenu poroty na MFF v Bangkoku v roce 2003, herec Asano Tadanobu, který ztělesnil Kenjiho, obdržel v Benátkách Cenu za nejlepší herecký výkon.