Život potom
Kenny Brogan je ambiciózní mladý reportér, který pracuje na případu lékaře podezřelého z účasti na asistenci při sebevraždě těžce nemocného pacienta. Z práce hp vyruší matka, která ho žádá, aby přijel domů, protože nutně potřebuje synovu pomoc. Celý život se obětavě stará o jeho retardovanou mladší sestru Robertu, ale nyní musí do nemocnice. Dívka, která trpí Downovým syndromem, citlivě vnímá bezprostřední projevy svého okolí a dobře si uvědomuje Kennyho skrývanou nechuť. Přesto má najednou spoustu nových zážitků - poprvé má velkého bratra jen pro sebe, poprvé nocuje mimo domov. A Kenny, jemuž bylo doposud všechno jasné, je proti své vůli donucen zamyslet se nad dosavadním životem a čelit nesnadnému rozhodování nejen o své budoucnosti... Film o síle rodinných pout, o lásce a zodpovědnosti, z nehož je zřejmá režisérčina osobní zkušenost (její mladší sestra Sharon trpí stejným postižením jako filmová Roberta. V úloze Roberty se poprvé objevuje triadvacetiletá Paula Sageová.