Nevěsta
Istanbul je přeneseně známý jako město poskytující příležitost zlatokopům, ale ne všichni mají povahu, aby se jimi stali. Sledujeme příběh venkovské rodiny, která všechno prodala a přestěhovala se do metropole. Snímek zobrazuje přerod z feudálních vztahů venkova do proletářského prostředí městské periferie.