Jeden z nejvýznamnějších francouzských tvůrců baví sebe i diváky adaptací operety z roku 1925 s vynikajícím obsazením.
Gilberta už byla jednou provdaná v Americe, ale nebyla šťastná - manžel se nikdy nechtěl dát líbat na ústa. Poněvadž jejich sňatek nebyl potvrzen francouzským konzulem, ve Francii neplatil. Gilberta se proto mohla provdat za Georgese Valadraye, s nímž je dokonale šťastná. Georges však nemá tušení o jejím manželství s Erikem Thomsonem a Gilbertino tajemství zná jen její sestra. Komplikace nastanou, když se bývalý manžel objeví v Gilbertině domácnosti jako obchodní partner jejího muže. Gilberta ho prosí, aby tajemství neprozradil, a Eric jako pravý gentleman souhlasí, jenže se proti své vůli znovu zamiluje do své bývalé ženy. Gilberta se sestrou se snaží odvrátit skandál, ale málem se jim to nepodaří. Nakonec všechno dobře dopadne. Alain Resnais už dávno opustil vážná témata a věnuje se téměř výhradně námětům, jež mu umožňují spojit skvělé herecké výkony s hudbou. Tentokrát zvolil operetu Andrého Barda a Maurice Yvaina, jež se poprvé s úspěchem hrála v roce 1925.