Kouzelné rukavice
Absurdní tragikomedie o taxikáři, který se náhle octne uprostřed rozchodu s přítelkyní, drastické změny počasí, nečekaného zbohatnutí, kouzelných rukavic, náhlé ztráty veškerého jmění, natáčení pornofilmu, nového vztahu, extrémní deprese, závislosti na prášcích a alkoholu, stěhování a změny profese – a to ještě není všechno.
Absurdní tragikomedie o taxikáři jménem Alejandro, který vlastní starého a ošklivého Renaulta 12 a kterého náhle postihne rozchod s přítelkyní, drastické změny počasí a nečekané zbohatnutí. Ocitne se mezi bývalými emigranty, kteří se chtějí vrátit do Argentiny, a lidmi, kteří naopak chtějí odjet. Děj se točí kolem kouzelných rukavic, náhlé ztráty veškerého jmění, nekonečných jízd na letiště, natáčení pornofilmu, nového vztahu, extrémní deprese, závislosti na prášcích a alkoholu, stěhování a změny profese – a to ještě není všechno. Nic z toho však Alejandrem příliš neotřese; zdá se, že jediná věc, na které mu opravdu záleží, je jeho auto. Příběh filmu se odehrává v dnešním Buenos Aires, i když svět, ve kterém se pohybují jeho postavy, je poněkud zvláštní. Buenos Aires je tady jakýmsi ostrovem, uzavřeným mikrokosmem, kde platí vlastní zákony a logika.