Jedna z nás
Příběh mladé ženy Christine Blancové, alespoň zdánlivě jedné z nás… Náročné a silné psychologické drama přináší obraz moderního světa plného úzkosti a napětí, ve kterém jsou ti slabší a nejistější dopředu odsouzeni k prohře.
Christine Blancová je mladá nezaměstnaná žena, která se cítí být ochuzena o schopnost vyrovnat se s denním životem a s jeho konflikty a emocemi – tedy s tím, co se všem ostatním zdá snadné a samozřejmé. Patricia z agentury pro zprostředkování práce se snaží Christině pomoci, ale to nestačí. Pak Christine spáchá zločin. A sežene práci. Začne se v ní odehrávat vnitřní proměna, postupně se přizpůsobuje normálnímu světu. Kvůli tomu není pro policisty vyšetřující zločin snadné uvěřit v její vinu: je teď přece „jedna z nás“... Náročné a silné psychologické drama přináší obraz moderního světa plného úzkosti a napětí, ve kterém jsou ti slabší a nejistější předem odsouzeni k prohře.