Chiméra
Uprostřed džungle v argentinské provincii Formosa trénuje běloch skupinu místních domorodých indiánů z kmene Toba, kteří žijí na okraji společnosti. Učí je hrát rugby – a také je učí hrdosti a umění hájit svá práva.
Uprostřed džungle v argentinské provincii Formosa trénuje běloch skupinu místních domorodých indiánů z kmene Toba, kteří žijí na okraji společnosti. Naučil je hrát ragby, založil jejich místní klub jménem Aboriginal Rugby Club, a především je učí hrdosti a umění hájit svá práva. Minulost tohoto charizmatického trenéra je však zároveň paradoxně spjatá s extrémními ideologiemi. Vyvrcholením filmu je zápas s „normálním“ bílým mužstvem – první, jaký kdy indiáni hráli. Během jeho dramatických scén se otázka, zda se jedná o čistý, nebo inscenovaný dokument, nebo dokonce o hraný film, začne jevit jako naprosto nepodstatná.