Los Angeles hraje sebe
169 minut dlouhý filmový esej je neobvyklým portrétem města, které bylo použito jako lokace v tolika filmech, až má člověk pocit, že ho důvěrně zná – i když tam nikdy nebyl. Snímek, sestřižený téměř výhradně z ukázek z filmů, které se natáčely v Los Angeles, potěší všechny filmové fanoušky.
169 minut dlouhý filmový esej je neobvyklým portrétem města, které bylo použito jako lokace v tolika filmech, až má člověk pocit, že ho důvěrně zná – i když tam nikdy nebyl. Snímek Los Angeles hraje sebe je sestřižen téměř výhradně z ukázek z filmů, které se natáčely v Los Angeles, a rozhodně potěší všechny filmové fanoušky. Zasvěcený průvodce dějinami filmu se zabývá snímky, jako jsou například Čínská čtvrť (Chinatown), Blade Runner nebo Přísně tajné (L.A. Confidential), ve kterých Los Angeles hraje nějaké úplně jiné město, občas dokonce i sebe. Nezapomenutelné scény oživuje režisérův vtipný komentář a celý film je svým způsobem vyznáním lásky k městu, které existuje víc v našich myslích než doopravdy.