Pod jejím oknem
Duša je tanečnice a instruktorka společenského tance na prahu třicítky. Zdánlivě nezávislá mladá žena, která však už slyší tikot biologických hodin, hledá zatím marně svůj záchytný bod. Ovlivnila to zřejmě absence otce i fakt, že její dominantní matka o praktickém životě spíš teoretizuje, než aby si s ním dokázala poradit. Skutečné zázemí jí nemůže nabídnout ani Boris, ženatý milenec, jehož čas určený pro Dušu je limitovaný a je ho čím dál méně. Ta se marně snaží zahánět narůstající pocit osamělosti. V té době už s jistotou ví, že jí je někdo systematicky v patách, umí vstoupit do jejího bytu, je zkrátka jejím stínem. Spolu s matkou ho chytí a zjistí, že je to muž, snad ještě chlapec, jakoby z jiného světa...