Sedmnáctiletá Maria bydlí v kolumbijském městečku severně od Bogoty, pracuje na místních květinových plantážích a děsí se vyhlídky, že by v zapadlém rodném hnízdě uvázla navždy. Rozhodne se zmizet a přitom se zaplete do nebezpečného obchodu pašování narkotik. Cena Alfreda Bauera a Stříbrný medvěd za herecký výkon pro Calatinu Sandino Moreno ex aequo na letošním Berinale.
Sedmnáctiletá Maria žije v malém městě severně od Bogoty společně s babičkou, matkou a sestrou, která zůstala sama s malým dítětem. Každé ráno spěchá na autobus a jede do práce: na květinových plantážích pracuje s kamarádkou Blankou. O víkendech se v městečku dá jít jen na náměstí, kde se koná hudební zábava a kde Maria vidí stále stejné obličeje. Má přítele Juana, jehož nemiluje, a před sebou žalostnou perspektivu nudného života. Pak však přichází osudový zlom a Maria se ocitne na životní křižovatce. Pokusí se radikálně změnit svůj úděl, ale přitom se zaplete do nebezpečné hry. V průběhu několika dnů se půvabná dívka ocitne v situaci, která prověří její vnitřní sílu i odvahu, a díky této zkoušce se Maria dokáže rozhodnout, kudy povede její další životní cesta. Film byl uveden v soutěži letošního MFF v Berlíně a režisér Marston říká: "Myslím si, že mezi dnešními sedmnáctiletými existuje spojnice, která přesahuje kulturní i ekonomické mantinely, a to je jeden z důvodů, proč je pro mne tento film tak osobní. Vypráví totiž o snaze najít sám sebe a své vlastní místo uprostřed daného světa."