Před soumrakem
Volné pokračování jemného romantického příběhu Before Sunrise, který byl na MFF v Berlíně 1995 oceněn Stříbrným medvědem, po letech znovu svádí dohromady Francouzku Celine a Američana Jesse. Povídají si, procházejí se po Paříži, pijí kávu… Nechá Jesse uletět letadlo, které ho má za pár hodin unést zpět do jeho obyčejného života?
Před devíti lety se ve filmu Richarda Linklatera Before Sunrise ve vlaku do Vídně setkali dva mladí lidé - Francouzka Celine a Američan Jesse. Vystoupili, strávili společně touláním po rakouské metropoli a povídáním čtrnáct hodin - a slíbili si, že se za půl roku zase sejdou. Sešli se opravdu? Tuto otázku si kladl nejen divák Linklaterova vysoce ceněného sympatického filmu, ale i čtenář jemně romantické knihy, kterou o tomto setkání Jesse po letech napsal. Reklamní turné nyní už o poznání staršího spisovatele končí v Paříži, v malém knihkupectví, kde Američan odpovídá na všetečné otázky novinářů. A právě zde začíná nový příběh, respektive pokračuje ten starý, neboť právě v té chvíli Jesse znovu potkává Celine. Letadlo zpět do Ameriky muži odlétá už za pár hodin, ale není důvod nepokračovat v přerušeném rozhovoru - a snad tak i navázat dávný vztah.