Drama muže, který se stal obětí své posedlosti, a ženy, jež se mu nedokázala včas vzepřít. Stříbrný medvěd za hudbu na Berlinale 2004.
Vittorio hledá ženu svých snů - takovou, jejíž tělo by mohl modelovat jako sochař a jejíž duch by se zcela podřídil jeho požadavkům. Když potká Soňu, zdá se, že konečně našel tu pravou. Soňa je mladá, půvabná a inteligentní a je ochotná se zamilovat. Tím spíš, když ji Vittorio začne zahrnovat péčí i materiálním blahobytem. Zprvu i Soňa uznává, že by jí prospělo nějaké to kilo shodit, a má radost, že se jí to daří. Ale Vittorio stále není spokojen. Vnucuje Soně čím dál drastičtější dietu, Soňa odříkání kompenzuje neurózou a vlčím hladem, který ji nutí porušovat pečlivě vybudovaný systém. Ještě stále se však mladá žena cítí provinile a omlouvá se za porušování pravidel, až poslední kapka definitivně rozbourá vzdušné zámky na obou stranách.