Chlapec k pomilování
Phoebe byla už jako holčička neskonale zvídavá, pracovitá, cílevědomá, a tudíž i značně nesnesitelná. Teď studuje na univerzitě, život má rozdělený na minuty a ještě předtím, než školu dokončí, chce vyzkoušet snad úplně všechny zájmové činnosti. Ze seznamu si odškrtává jednu akci za druhou a nutí svou spolubydlící Robyn, aby se na všech podílela. Ta však má kamarádčina protektorství plné zuby, a když se rozhodne prožít dobrodružství s mladíkem, s nímž se náhodou setkala v letadle, jedovatě Phoebe připomene, že ve svém seznamu zapomněla na jednu důležitou věc – na lásku. Phoebe si sice myslí, že inas hledání přítele stačí dobřre vypracovaný systém, jenže život si s ní tentokrát trochu krutě zažertuje. V lásce neplatí žádné kalkulace a Fraser ze sousedství, do něhož se vysokoškolačka zamiluje, má jednu chybu - je mu teprve čtrnáct...